Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Diana a Juchgasse 11-ből

2013.03.05. 14:18

szerző: Szex Bécsben

Diana a Juchgasse 11-ből egy bombázó, aki nagyon ért ahhoz, hogy NE használja a testét. Egyik cimborám blogjában olvashattok egy itt dolgozó hasonló nőről, aki ugyan ilyen rossz az ágyban. Próbáltam elkerülni az előbb említett, cimborám által bemutatott lányt, és ha jobban utánanéztem volna a dolgoknak, ahogy azt általában teszem, elkerülhettem volna ezt a borzalmas szexuális élményt. Mások is panaszkodtak előttem Dianára, de most úgy esett, hogy megláttam a laufhaus weboldalán, megtetszett, és gondoltam lecsapok rá.

Szépen mondva, cserében nem kaptam többet egy rossz bánásmódnál. Ahogyan azt már a korábbi cikkemben is említettem, nem a laufhaus-ok dolga, hogy ellenőrizzék a lányok minőségét! Ők csak egy helyet adnak a lányoknak, és ameddig ezek fizetik a költségeket, akár ott is lakhatnak. Ezért van az, hogy a Dianához és Yvettehez hasonló lányok azt csinálnak, amit akarnak.

diana-laufthause.jpg

Ahogy minden kezdődött

Az egész dolog akkor kezdődött, amikor megláttam a képeit. Szerintem elég ittas, fáradt vagy talán szellemi fogyatékos lehettem, amikor időpontot foglaltattam magamnak. El is feledkeztem róla, és ha nem írom be a telefonomba, nem is mentem volna oda. Igencsak meglepett, amikor láttam az emlékeztetőt, de gondoltam magamban, miért írtam volna be a naptáramba ezt a csajt, ha nem lenne fontos? Fura módon jó idő volt odakinn, és én reméltem, hogy egy jó napot tudhatok majd magam mögött, egy jó szexszel körítve, de sajnos a dolog katasztrófával végződött. Nem kellett sokat bolyonganom, amíg megtaláltam a helyet, és parkolóhelyet is könnyen kaptam. Ami után megérkeztem, egyenesen a szobájához mentem, kopogtattam, majd vártam a visszajelzést. Nem szeretem, ha megváratnak, pláne, ha azért a valakiért még fizettem is. Sok várakozás után végre ajtót nyitottak. Azt kell, hogy mondjam, vagy elég régiek a képei, vagy nagyon fotogén ez a lány. Nem mondhatni, hogy sokkal rosszabbul nézett ki, mint a képeken, annyi volt a különbség, hogy kicsit ráncos volt.
Nevezhető-e Szexnek, ha valaki még az Orgazmusig sem jut el?

Elindultam hát zuhanyozni, de ő nem zavartatta magát, még annyit sem kérdezett, hogy elkísérjen-e. Kifelé menet megkérdeztem, hogy óvszer nélkül hajlandó e az orális szexre, amire ő igent mondott. Ez kicsit feldobta a kedvem, viszont azt mondta, csókolózni nem akar, de ez annyira nem érdekelt. Ezután elkezdett mindenféléről fecsegni, addig-addig dumált, amíg a hormonok le nem konyultak, amikor is úgy döntött, ideje cselekedni. Azt hiszem, ez volt a legrosszabb orális szex, amiben valaha részem volt. Amikor megérintette a farkam a szájával, szinte semmit nem éreztem, olyan volt, mintha csak a szél fújná. Próbáltam mozgatni ide-oda a szájában, de akkor hirtelen elkezdte peckelni. Pedig nem is voltam vele erőszakos. Mielőtt valamit is mondhattam volna, kijelentette, hogy ami sok az sok, és még az sem tűnt fel neki, hogy a fegyverem már rég petyhüdt. Eközben próbálkozásaim ellenére semmi sem történt, és úgy éreztem magam, mint akinek épp anti-erekciója volt. Ezután vettem az erőt, és elhatároztam, hogy megpróbálom megfektetni, így legalább egy kevés élvezetben részem volt, de ez sem tartott sokáig.

Úgy tűnt, mintha teljesen másra figyelne szex közben. Végre vége volt. Nincsenek rá szavak, mennyire ideges voltam. Amikor ezt kapom a pénzemért cserébe, eléggé be tudok gurulni, elvégre 89 eurót fizettem egy fél óráért.

Amikor végeztünk, még az óvszer is tiszta maradt. Ekkor a szemébe néztem, és közöltem vele, hogy egy ecsetes festménybe is több szenvedély szorult, mint belé, valamint hogy ennél még a maszturbálás is nagyobb élvezetet nyújt. Kimentem, becsaptam magam után az ajtót, és megfogadtam, hogy ide többé be nem teszem a lábam. Remélem ez mindenkinek elég tanulságos volt, ő pedig lehet jobban járna, ha valami hasznosabb szakma után nézne, például moshatna padlókat, mert a prostitúciót nem igazán neki találták ki. A férfiak nem várják el hogy egy élő fénysugár kényeztesse őket, de olyan nőre van szükségük, aki szenvedéllyel és profizmussal végzi a dolgát, és szereti, amit csinál. Szóval mindössze annyit szeretnék elmondani, hogy ő volt az eddigi legundorítóbb prosti akivel valaha találkoztam.

dina-funa-vienna.jpg

Egy nagy nulla.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr95413317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása