Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Alexa a Studio Lust-ból

2013.02.28. 14:21

szerző: Szex Bécsben

Ezúttal a hormonjaim egy, a lakásomtól messzi helyre irányítottak, pontosabban a Studio lust-hoz. Ahogy általában most is az Erotikforum-on olvastam Alexáról. Csak pozitív visszajelzéseket kaptam róla, és amikor megláttam a stúdió weboldalán, ő volt a legaranyosabb lány akit a héten láttam . Egyszerűen találkozunk kellett.

Úton Alexához

Hívtam hát egy taxit, de a sofőr érezhette hogy nem vagyok oda valósi, és “szívélyesen” egy másik stúdió felé vette az irányt. Nem tudom pontosan megmondani merre, de mivel nagyon eltökélt voltam, ezért mondtam neki, hogy semmi esetre sem szeretnék oda menni. Nem volt más választása, hiszen sok taxi sofőrt azért fizetnek pluszba, hogy a hozzám hasonló idegeneket vigyék különböző helyekre. Sajnáltam, hogy a hormonjaimra kellett hallgatnia, de azok soha nem hazudnak!

Amikor beléptem, kellemes csalódás ért, hiszen minden nagyon tiszta volt, nem volt büdös, és minden ragyogott. Már egy héttel ezelőtt foglaltam időpontot, hogy biztos legyen a dolog. Nagyon akartam őt…

046.jpg

Beszélgetés és az Árak

Amikor megérkeztem, leültem a kanapéra, és vártam a soromra. Nem kellett sokáig várakoznom, és mentségére váljék hogy én jöttem hamarabb, és ő épp időben volt. Egy ostorszíjon kívül semmi más nem volt rajta. A mellei szépek és feszesek voltak, a feneke olyan volt, mint két érett grapefruit, ami arra vár, hogy felbontsák. Valami már nagyon ébredezett odalenn…

Bementünk hát a szobába. Általában nem sokat szoktak beszélni az árakról, de ő megerősítette a következőket:

  • 1 óra: 180 euró
  • 30 perc: 90 euró
  • Minden ügyféllel külön-külön beszélik meg az extrákat

Biztosított róla, hogy az óvszer nélküli orális szex is benne van az árban. Ez után elmentem zuhanyozni, visszatérve csókolóztunk, majd beletúrtam a fekete hajába, miközben éreztem a puha hajszálait. Ő is így tett.

A Szex

027.jpg

Éreztem a nyelvét a számba, ami mindig jó érzéssel tölt el. Elkezdett kényeztetni, éreztem a száját a farkamon, de nagyon lassú volt, így a sok áradozó bemutató, amit róla olvastam, hiú ábrándnak tűnt, hiszen alig éreztem valamit. Rátettem a kezem a fejére, miközben le-fel húzogattam, amin egyáltalán nem lepődött meg.

Megfigyeltem, hogy néhány nő úgy szokta, hogy elkezdi egy bizonyos sebességről, majd elvárja az embertől, hogy kézrátevős módszerrel diktálja a sebességet. Nem voltam szégyenlős, ezért segítettem neki rájönni, hogy lenne jobb nekem. Nem zavar, ha utasításokat kell adnom, de ez már nem jó jel. Lehet, hogy nem mindenkivel viselkedik így, de velem így történt.

Megcsókolt, majd én következtem, hagyta, hogy az ujjam tegye a dolgát, ebből a szempontból nagyon közreműködő volt. Észrevettem, hogy már elég nedves…ideje volt lépni.

Misszionárius pózban kezdtük le-fel, közben csókolóztunk. Kicsit olyan volt, mintha a barátnőm lenne. Megfordítottam, és kutyapózban csináltunk tovább. Úgy tűnt, ezt a pózt jobban kedveli, éreztem, hogy egyre nedvesebb lesz, még az is lehet, hogy orgazmusa volt, bár az ilyen nők esetében ezt elég nehéz megállapítani, mivel a fő céljuk az, hogy kielégítsék a másikat.

Kivettem a farkam, majd betettem a szájába. Azt hiszem, szárazon kielégített.

Összefoglaló

Mindent összevetve jó kis élmény volt, volt már rosszabb is. Nem ő volt a legdögösebb, de a legrosszabb sem. Lehet, hogy benézek majd még, de az az igazság, hogy Bécs tele van tehetséges nőkkel, az én hormonjaim kiszámíthatatlanok.

008.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr655413320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása