Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Misha a Goldentime-ból

2013.03.20. 14:07

szerző: Szex Bécsben

A Goldentime Bécs egyik legjobb szauna klubja, csodálatos lányokkal. Teljesen korrekt hely, szóval ha egy jó szauna klubot szeretnél, akkor meg is találtad. Még kültéri medence is van, hosszú napozó ágyakkal, sőt, ha hosszabb ideig maradsz, még ételt is szolgálnak fel, bár ez annyira nem finom. Visszatérve a lányokra, annyi van belőlük, hogy órákat enyeleghetsz velük. Két napja jártam itt relaxálásképp. Egy másik blogon olvastam egy riportot Bécs saunaclubjairól, ha érdekel, itt elolvashatod.

A hely belülről nem egy luxuspalota, de se nem egy lepukkant viskó. Egyszerű, tiszta, és nagyszerű. Elég kicsi, éppen ezért a lányok akció közben is jól láthatóak. Általában mindig ügyfél lesen vannak, és próbálják meggyőzni az embert, hogy miért éri meg velük lefeküdni. Ha okos vagy, akkor nem engedsz ilyen könnyen a kísértésnek, hiszen vannak köztük olyanok is, akik csak levadásznak, majd el felejtik megadni azt, amire vágysz. Misha nem tartozik ebbe a kategóriába, ő egy nagyon aranyos lány, és csak 21 éves a weboldalon elolvashatod a teljes Goldentime leírást róla.

marcella-goldentime2.jpg

Hogy akadtam Mishára?

Nem ez az első alkalom, hogy a Goldentime-ba látogatok, viszont mióta elkezdtem írni ezt a blogot, minden alkalom elsőnek számít. Elég messze van tőlem, és egyszerűen nem volt sem időm, sem pedig hangulatom ahhoz, hogy egy ilyen távolságot bevállaljak, hiszen több időbe telik, míg élvezni kezdesz egy szauna clubot, mint más, egyéb helyet. Mint általában, érkezésem után a recepcióra mentem, elkértem a szekrény kulcsot, a fehér fürdőköpenyt és a törölközőt. Levetkőztem, majd elmentem zuhanyozni.

Ezután úgy döntöttem, elnézek az előcsarnokba, és rendelek egy kávét. Miközben kávéztam, körül néztem, hátha ráakadok a kiválasztottra. Azt hiszem, körülbelül 20 meztelen lány rohangált körülöttem. Volt egy csaj aki nagyon erőlködött, ezért egyből el is utasítottam. A következő már nem volt ennyire követelőző, el lehetett vele dumálgatni, és jobban is nézett ki mint az előbbi, akinek úgy tűnt, mű bőre van. Így esett, hogy inkább a második csajt választottam.

Misha és én

Kis beszélgetés után bementünk a Goldentime egyik legegyszerűbb szobájába, és közelebb léptünk egymáshoz. Megérintette a lábam, majd tovább beszélgettünk. Fel voltam rá készülve, hogy nem lehet majd alkudozni, és tudtam, hogy 400 eurónál többet nem akarok, de nem is fogok költeni. Egy óráért 120 eurót fizettem érte.

Misha aranyos és karcsú, és én imádom a karcsú nőket. A haja szőke. Nem mondanám, hogy nagyok a mellei, de kicsinek sem mondhatók, inkább jó az alakjuk, és nem petyhüdtek. A bőre is nagyon szép, efelől semmi kétség. A popsija is aranyos. Szóval mindent egybevetve van mivel játszadozni, és a lényeg, hogy szeret is játszani.

marcella-goldentime1.jpg

Mindenre vehető, kivéve a csókolózást, és látszik rajta, hogy szereti, amit csinál. Ő nem egy olyan csaj, aki már évek óta hajtja az igát és unja az egészet. Őt tényleg a szex hajtja, és szerintem szereti levadászni az ügyfeleit is. Egy szó mint száz, elkezdtünk vetkőzni, átérezni egymást, sőt, még a mellbimbóm is nyalogatni kezdte.

Aztán elkezdett kényeztetni. Nagyon jó abban, amit csinál, és még extra pénzt sem vett el az óvszer nélküli orálért. Úgy végezte a dolgát, mintha nyalókát nyalogatna. Még azt is tudta, hogyan kell bánni a fitymával, és hogy mikor kell meghúzni azt.

Aztán én következtem, és a nedvességből ítélve úgy tűnt, nagyon élvezte. Ezután kezdődött csak a java, bármilyen pózba belement. Ezt nektek is ki kell próbálni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr285413299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása