Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kívánatos Nina

2013.01.07. 15:20

szerző: Szex Bécsben

Mindeddig már láthattátok, hogy ha nőkről van szó, nagyon változatos az izlésem. Mindíg a legjobbat fogom keresni, és mindíg valami mást.

Ez azonban nem azt jelenti, hogy elmélyülök a perverzió világában…Annyi az egész, hogy az orchideák illata mellet a rózsáét is szivesen megszagolom, ahogyan szivesen eszek narancs után almát is. Nálam nincs olyan, hogy egy nő az “esetem”, persze nekem is vannak fantáziáim, de úgy vagyok vele, hogy semmi sem szentírás.

Ezzel eljutottunk a nap lányához, Nina Desire-hoz. Ő egy “különleges” szex munkás. A különleges alatt itt azt értem, hogy több annál, mint aki csak egy orál szexet és egy lovagolást képes nyújtani. Bármilyen piszkos játékba benne van, és imádja a bőrt és a spandexet. Azt állítja magáról, hogy a következőkre hajlandó:

  • nina1.jpgAnál nyújtás / anál kezelés
  • Kezdők beavatása
  • Fojtogatás
  • Büntetések
  • Bizarr erotika
  • Cici kínzás
  • Butt plug
  • Doktor szerepjáték
  • Erotikus dominancia
  • Lejáratás
  • Nevelés
  • Arcra ülés
  • Korbácsolás
  • Figingingwer
  • Öklözés
  • Fusserotik
  • Hímvessző kínzása
  • Nyalás
  • Lábbelikkel való izgatás
  • Női Felköthető műpénisz
  • Boots Adult
  • Alagutas játékok
  • Kötőtűzés
  • Orgazmus kontroll
  • Orál-anál kontaktus
  • Gyertya játékok
  • Rabszolganevelés
  • Kényszer-eteté

Azt állítja, ennél akár többre is képes. Szóval nagyon ott van a csaj, és a kielégülés garantált. Ami a legjobban tetszett benne az az, hogy nagyon rendezett. Van egy stabil órarendje, amikor hívni lehet, bármikor küldhetsz neki e-mailt, és mindent megtalálsz róla a weboldalán.

Mindemellett nagyon tiszta; nála aranyszabály, hogy az ügyfél szex előtt mindig lezuhanyozzon, és ő is így tesz. A játékai egytől egyig ott ékesednek a szobája polcain, egy egész gyűjtemény van belőlük, masszív hímvesszőktől kezdve ostorokig, láncokig, doktori műtősruhákig minden van. Ha szereted a sado-mazo szexet, ő a te embered!

Az időpont, a találkozás és az árak

Úgy döntöttem, felhívom: 13-18 óra között telefonáltam, ahogy azt az oldalán kérte. Volt egy kis galiba, ami a telefonbeszélgetésünket illeti, de végül sikerült beszélnünk. Azt mondta, munkája természetéből adódóan nem tud fix árat mondani. Mindent egybevetve a beszélgetés lényegre törő volt, és nem lehet elmondani róla, hogy goromba lenne. Látszik, hogy van egy kis üzleti érzéke, és próbál minél több embert rábeszélni, hogy hozzanak magukkal még egy-kettőt.

Két nap múlva találkoztunk is a lakásán, a Viena 1020-as cím alatt. Ahogyan azt már korábban is említettem, egy porszem nem volt a lakásban, és valószínű, hogy minden nap takarít. Csengettem hát, majd beléptem a szobájába, aminek jó volt a kisugárzása. Elkezdtünk beszélni arról, hogy mit szeretnék.

Most úgy éreztem, hogy valami különlegesre van szükségem, egy olyan doktorra, aki kielégíti legbelsőbb vágyaimat…Be kell hogy valljam, szerettem volna, ha azon az estén ő diktálja az iramot. Beszélgetésünk közben mindvégig nyugodt és egyenes volt, és még ha nem is beszélsz németül, akkor is megérti majd, mit szeretnél, mivel a sado-mazo szexet illető kifejezések mindenhol egyformák. Eredetileg nem akartam semmiféle gyengédséget, de azt mondta, szeret kicsit gondoskodó lenni, nem egyből magára ölteni a kegyetlen domináns nő szerepét.

Az egész huzavona 200 euróra emelkedett és körül belül egy óráig tartott. Kissé meredek volt, de megérte.

Hogy néz ki, és mit is tud ő

nina2.jpgAlacsony kicsiny kis teremtés, nagyon kifinomultnak tűnik. Ez az, ami a legjobban tetszett benne: kicsi, de mégis hatalmas a szexuális ereje. A teste nagyon feszes, egyáltalán nem kövér, és a képei is valódiak. Azt hiszem, élőben jobban néz ki. Az egyetlen dolog, ami nem igazán tetszett benne, az az volt, hogy szilikon implantátumai vannak. Még szerencse, hogy nem voltak visszataszítóak és nem lógtak az ember arcába, ahogy az általában lenni szokott.

Ezek után felvette a jelmezét, és indulhatott is a játék. Nagyon aranyos volt, és abban a pillanatban, amikor megláttam, valami mocorogni kezdett odalenn. Az alsógatyám feszült, miközben ő rámfeküdt, az arcomba nyomta a melleit, és felvette a sztetoszkópját, hogy meghallgassa a szívverésem. Már az is izgató volt, ahogyan ott feküdtem.

Egy adott pillanatban az alsógatyám már nem bírta tovább… emlékszem, hogy Nina megkért, had vizsgálja meg a prosztatám. Néha saját magamat is lenyűgöz, amiket teszek. Úgy éreztem, mindennél jobban vágyom rá. Oké, felemeltem a lábaim, és már tudta is, mi a teendő   . Se nem túl erős, se nem túl durva.

Ezután elkezdett kielégíteni, de az orális adottságai közel sem voltak annyira jók, mint ahogy azt gondoltam. Elég egyenes volt, le-fel csinálta. Néha ráerősített, és egy adott pillanatban elkezdett öklöndözni, ami elég érdekes volt. Levette a köpenyét, majd egy fekete pár csizmáért nyúlt.

A farkamnál fogva az ágy mellé húzott, ami elég kemény volt. Lelökött az ágyra, és rám állt. Egy adott ponton elélveztem. Bevallom, tetszett ez az egész, de nem mindennapi helyzet volt, és még én sem csinálom gyakran.

Összefoglaló és osztályozás

Mondhatni, hogy végre egy kielégítő élmény: tudja, hogy kell uralkodni egy férfin, de azt is, hogy hol a határ.
8/10 adok neki, az orál szex és a műmellei miatt

Hogy visszatérek-e még hozzá? Azt hiszem, ezzel még várok egy kicsit, mivel nem vagyok ennyire perverz!

Kontakt Információ

  • 1020 Wien
  • Telefon : +43650-710 35 40
  • E-mail:  nina@nina-desire.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr985413464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása