Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elég későre járt aznap este, és a hormonjaim már elég türelmetlenek voltak. Nem igazán volt kedvem kimozdulni otthonról, viszont nagyon vágytam már egy élvezetes szexre. Bármennyire is furán hangzik, van egy olyan szokásom, mint amikor az ember meg szeretne vásárolni valamit, de előtte körülnéz , hogy milyen a választék. Ha lányokról van szó, ez velem is így van.

rinata1.jpg

Most valami másra vágytam, úgy éreztem, új dimenziókra van szükségem szex téren. Meg akartam tapasztalni, milyen az amikor tőlem függ minden. Nem mintha nem próbáltam volna még ki magam a vezető szerepében, de a kegyetlenség nem az én asztalom. Nem tudom milyen az, amikor valaki kihasznál egy nőt. Kíváncsi voltam, milyen érzés azt színlelni, hogy megerőszakolok valakit. 

Rinata nevére egy fórumon akadtam rá. Ő a beöltözős szex híve, így találtam rá. Egyik srác tudni akarta, hogy csinálja-e harisnyában, és kiderült, hogy igen. Megnéztem a weboldalát, ahol megtaláltam az összes szolgáltatást, amit kínál. A kínálata nagyon bőséges, csak kár, hogy a weboldal úgy néz ki mint egy ’90-es évekbeli hajóroncs, viszont ami a tartalmat illeti, tisztán leírja a dolgokat.

Hogyan találkoztam Rinátával?

A weboldalán az áll, hogy nem fogad hívásokat, kizárólag e-mailekre válaszol. Ez a gondolkodásmód teljesen érthető. Nem akarja azzal fecsérelni az idejét, hogy telefonálgat, hiszen éjjel-nappal dolgozik. Éjszakai műszakot is vállal. Más szakmabeli nőkkel ellentétben, neki nincs szerződése bordélyházakkal, Eros Centrumokkal, nightclubokkal vagy szaunákkal, és nem jellemző rá, hogy huzamosabb ideig maradjon egy városban. Ezért mindig jobb előre egyeztetni vele, mert lehet, hogy az adott időben nem tartózkodik Bécsben. Életemben először döntöttem úgy, hogy felhívok egy szexmunkást a lakásomba, ezért kicsit izgultam, mert hát csak egy idegenről volt szó. A biztonság kedvéért azért minden értékemet elrejtettem, csak hogy ne legyen semmiféle galiba.

Beszélgetés, az árak, a Szex

Amikor belépett, rájöttem, hogy élőben jobban néz ki, mint a képein. Legalábbis az arca sokkal szebb. A teste is nagyon jó, plusz kilók helyett inkább izmokat láttam, csodás melleket, lapos hasat és káprázatos karokat. Az arca is elég jól nézett ki; szép, tiszta, fehér fogsorral. Ha azonban inkább egy kislányra számítasz, akkor előre szólok, hogy Rinata egy igazi nő, aki készen áll, hogy alfát varázsoljon belőled. Az árak megegyeztek a weboldalon lévő árakkal:

  • 60 euró 15 percért
  • 100 euró 30 percért
  • 150 euró 1 óráért

Ezek az árak mindent tartalmaznak, kivéve a gyors menetet. Benne van az óvszer nélküli orál szex, lenyeléssel együtt; ha valaki arra vágyik, szívesen nyújt barátnőhöz hasonló élményt is. Ez az, ami a legjobb benne: nincs egy bevett szokása, mindig váltogatja a módszereit. Az orálszex káprázatos volt vele, le-fel csinálta, és tudta, mikor kell masszírozni a végeket. Sőt, még azt is tudta, hogyan kell torokig csinálni…mivel az én farkam elég vastag, ezért nem mindenki képes erre.

A csodás hát masszázsról ne is beszéljünk. Persze én is kielégítettem őt, nem bírtam ki. Megcsapdostam a popsiját, majd felhelyeztem az óvszert. Sokszor váltottunk pózt, és úgy tűnt, mindketten elvesztettük az időérzékünket. Annyira jó volt. Nem bírtam ki, hogy ne hatoljak belé.

Összefoglaló

A szex világon túli élmény volt, igaz, nem úgy alakult, ahogyan terveztem, de jó volt. A fél óra is elég volt hozzá.

rinata2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr75644400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása