Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cindy a Golden Time-ból

2013.06.17. 13:54

szerző: Szex Bécsben

Tegnap este úgy döntöttem, elnézek a híres Golden Time klubba. Mivel pár hónapja feléje sem néztem, gondoltam megnézem mi a helyzet arra. Nagyon szeretem, hogy jó helyen van, mindig jó a hangulat, és még a csajok is dögösek. Korábban az egyik barátomtól hallottam Cindy-ről, akinek már volt vele dolga, ezért a hormonjaim azt súgták, nekem is ki kell őt próbálnom. Mivel a belépő 80 €, ezért mindig legalább a nap felét ott töltöm, hogy kifizetődjön az élmény.

cindy4.jpg

Az élmény

A Saunaclub mint mindig, most is jól nézett ki, és a vendégszeretet is rendben volt, de ami a kaját illeti, kellemeset csalódtam. Igazi élő főzőnapot tartottak, és a világ összes részéről különféle finomságok várták az érdeklődőket. Legjobban a Mediterrán ételek vonzottak, és az volt benne a legjobb, hogy a belépőn kívül a kajáért nem kellett külön fizetni.

Most nem is volt annyira zsúfolt a hely, mint általában. Igazából ilyen délután 2 óra lehetett amikor odaértem. 10-12 srác épp dumálgatott egymással, miközben az előcsarnokban álldogáló dögös csajokat méregették.

Később, az ott dolgozók mellett mások is érkeztek. A recepciós barátságosnak tűnt, de mintha kicsit ideges lett volna. Ott hagytam a ruháim az asztalán, és elmentem az előételért. Kicsit le akartam hűteni magam a medencénél. Aznap beszéltem még néhány csajjal, de én Cindyt akartam megdöngetni, hiszen elsősorban miatta jöttem ide.

Ismerkedés Cindy-vel

Itt találjátok Cindy profilját a club weboldalán: http://www.goldentime.at/maedchen/457-cindy. Amint azt látjátok, az arca le van takarva, de elég jól néz ki a szöszi, és ha szeretitek a sovány csajokat, akkor számotokra ő a tökéletes választás. Aranyos a mosolya, az ajkai erősek, és nagyon kedves természete van. A tökéletes fenekétől és a feszes vaginájától már akkor majdnem elélveztem, amikor vetkőzni kezdett.

cindy3.jpg

A szex Cindy-vel

Eleinte meglepett, hogy nem szeret csókolózni, de később rájöttem, hogy ő jobban szeret öleléssel vagy éppen a partnere testének csókolgatásával közelebb kerülni az emberhez, ami nekem nagyon bejött. Az orál szex is rendben volt, kicsit gyengédnek mondható, de ha valaki így szereti, folyamatos szem kontaktussal vegyítve, akkor élvezni fogja. Egyszóval hátradőltem, és hagytam, hogy tegye a dolgát, itt ott néhány instrukcióval. 

Misszionárius pózban csináltuk, mert tetszett hogy szorongathatom a cuki melleit és nézhetem az aranyos arcát. Ezután kutyapózra váltottunk, és gyengéden megragadtam a haját, ami ellen nem volt kifogása. Egy ideig így csináltuk, majd mielőtt elélveztem, levettem az óvszert és szóltam neki, hogy guggoljon le. Kissé kiábrándító volt, amikor rá akartam élvezni az ajkaira és a szájára, és visszautasított. Helyette a mellére és a hasára kellett élveznem. Mindent egybevetve elég jó volt, de nem a legjobb. Tudta, mi a dolga, de úgy tűnt, mihamarabb túl akar lenni rajta.

Összefoglaló

Nem mondhatom, hogy megbántam a Cindy-vel való együttlétet. Összességében meg voltam vele elégedve, de szerintem nem csinálnám vele még egyszer. Számos dögös csaj szaladgál még a klubban, szóval legközelebb őket is ki szeretném próbálni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr545413288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása