Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Épp itt az ideje, hogy beszámoljak arról a lányról, akit azon az estén döngettem meg a Maxim Wien-ben. Fiatal volt és aranyos, arról nem is beszélve hogy mennyire “tehetséges”.

Ahogyan azt már korábbi bejegyzéseimben is említettem, ha nőkről van szó, nem igazán van olyan, hogy egy nő az “esetem”, akiért azon percen megőrülnék. A körülményektől függően bármilyen típusú nő képes felizgatni, kivéve persze az öreg és kövér nőket. Általában szexuális vágyaim a hangulatom diktálja. Ezen az estén pedig valami egyszerű de nagyszerű dologra vágytam. Egy szöszihez lett volna kedvem leginkább, de olyanhoz, aki különleges és törékeny. Most nem vágytam semmi perverzitásra, az már múltkor megvolt…csak egy fiatal bigére volt szükségem akit a kemény rudamra tűzhetek..

elegant_schwarz_0089.jpg

A Maxim Nightclub-ban

Amit nagyon szeretek a Maximban az az, hogy leginkább egy szépségekkel teli klubra hasonlít, mintsem egy bordélyházra. Ezen a bizonyos estén még lányok is táncoltak. Odamentem tehát a bárpulthoz és azzal a reménnyel hogy meghozza a kedvem, rendeltem egy scotch-ot.

Telt ház volt, én pedig próbáltam megtudakolni a pultostól hogy mi a jelenlegi “kínálat”. Ekkor értesültem Roxiról, aki rúdtáncolt aznap este. A pultos azt mondta, benne minden megvan, ami nekem kell: fiatal (alig 19 éves), kedves és szexi, és még plusz kilók sincsenek rajta. Ez elég kíváncsivá tett, és magam is meg akartam bizonyosodni róla. Lehet, hogy ő lesz az igazi? Az egyetlen, akire aznap este vágytam? Vajon képes-e kielégíteni vágyaimat?
Rendeltem hát egy pofa sört, és a bárpultnál vártam, hogy színpadra lépjen. Éreztem, ahogy a sör végigfut a torkomon. Ekkor megjelent Roxi, egy szál melltartóban és bugyiban.

Amikor megpillantottam Roxit

Roxi megközelítette a fémrudat, és le-fel tologatta magát rajta. Volt, hogy mögé is került. Elkezdtem szemlélgetni, próbáltam szemkontaktust teremteni. Egyszeriben minden nehéznek tűnt. Láttam, ahogy a hosszú haját rendezgeti a színpadon, ahogyan a fiatal, ránc nélküli arcát megvilágítják a maxim színes fényei. Úgy tűnt, a mellei bármelyik pillanatban készek voltak arra, hogy letépjék róla a melltartót.

Beszélgetés és a Szex Roxival

sexy_0030.jpg

A szemkontaktus azonnal kifizetődött. Amikor mindennel végzett, azt hiszem, elment lezuhanyozni, és amikor visszatért, elkezdtünk beszélgetni. Ez volt, amire igazán vágytam. Kért egy üveg bobby koktélt, amit szívest örömest hoztam is neki. Teljesen olyan volt, mint amire számítottam. Elkezdtünk beszélgetni az árakról is.

Elmondta, hogy fél óra 120 euróba fog kerülni, bla, bla, bla…már megszokássá vált nálam, hogy ha szexelni akarok, legalább 200 eurót szánok rá. Ha túllépi ezt az összeget, akkor már meghallom, amit az árakról mondanak. Megegyeztünk az árban, majd elindultunk felfelé. Út közben megfogtam a kezét, amit nem utasított vissza.

Amikor felértünk, megcsókoltam, majd gyorsan lezuhanyoztam. Elég csendes lány volt, nem volt valami beszédes, és annyira magabiztos sem, mint korábban a színpadon. Azt hiszem, kicsit szégyenlős volt. Mielőtt bejött volna a zuhanyzóba, még kopogott is. Elkezdte masszírozni a hátam valami tusfürdővel. Gyengéd és puha volt, azt hiszem, ismét csókolóztunk. Ezután én is megmostam őt, majd együtt visszatértünk a szobába.

Elterültünk a fehér lepedőkön, majd elkezdett kényeztetni, és éreztem, ahogy a vizes szája a kemény húsomhoz ér. Nagyon gyengéd volt, még azt sem mondhatom, hogy bármiféle undorodást fejezett volna ki. Sokkal rosszabb is lehetett volna, de nem így történt. Kis idő múlva én következtem, próbáltam bemelegíteni a dologra. Azt hiszem, valamit nagyon jól csinálhattam, mert nagyon élvezetes hangokat adott ki.

Nem bírtam tovább, felhúztam hát az óvszert, és tettre készen álltam. Behatoltam, és annyira jó volt…elvesztettem az önuralmam, megöleltem, majd misszionárius pózban folytattuk. Szorosan fogtam, kutyapózban is csináltuk. Egyszer csak éreztem…hogy megtörtént.

Búcsú Roxitól

Olyan 10 percig még beszélgettünk, és megtudtam, hogy Romániából jött. Abban az országban annyi szép csaj van, hogy már-már gyárnak lehetne nevezni. Mindenkinek meleg szívvel ajánlom őt, addig élvezzétek ki, amíg a Maximba dolgozik, ne hagyjátok, hogy elvesszen Bécs fergetegében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szexbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr55413393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása